Tuesday, March 9, 2010

Balada lui Radu Mazare

Sunt frumos "de pus in rama",
Ma invart prin lumea buna
Vorbesc "rr-it", ca Geoana
Si am nume de ... leguma.

Fiind crescut la malul marii
Garderoba mea, fireste
Sta sub semnul intrebarii...
Nu stii de-s primar sau "peste".

Port camasi cu flori pe ele,
La costum brodat cu voal
Exact ca-n telenovele.
Zici ca merg la carnaval
Cand dansez, provoc suspans
Dau femeile pe spate
Zici ca fac cursuri de dans 
Cu-n instructor de karate.

Noptile o ard prin cluburi,
Uneori dansez pe mese
Fumand elegant trabucuri
Si punand mana pe fese.

Ca primar eu fac bani grei:
Mergi gratis pe Himalaya,
Dar la mine dai trei lei
Ca sa traversezi Mamaia.

Vara-s printre cetateni,
Dar cand sunt troiene-afara
Plec tiptil spre Otopeni
Si de-acolo fug din tara.

Ieri n-am prins zborul de Rio,
Fiindca am ajuns tarziu,
Stand blocat pana la ziua
In zapada, ... la Lehliu.

N-a impins zapada groasa
Nici un utilaj cu vola.
Tot mai bine e acasa
Unde am telegondola.

Fericita e Constanta,
C-are un edil model
Cum nu vezi decat prin Franta
Sunt "primarul Bonduelle".

No comments:

Post a Comment